Decorated Christmas Tree

Kas mano kosmetinėje?

      Sveikos,  kaip supratot iš pavadinimo, šis įrašas tikrai tik panelėms. Vaikinai neįsižeiskite.
Tai gi, savaitgalį tvarkiau savo kosmetinę ir nusprendžiau parodyti ir jums ką joje turiu. Gal ieškote naujo produkto ir bus įdomi nuomonė vienu ar kitu aspektu. 





Tai gi, pradėkime :



  • Savo kosmetinę pirkau iš  vinted.lt. Ji rankų darbo, pagaminta iš odos. Pas jomis prekiaujančią merginą galima pasirinkti, kokios norite spalvos ir dizaino. Palieku jos kontaktus : Rankų darbo kosmetinė. Esu labai, ji - tikrai talpi, graži ir kompaktiška. Rekomenduoju.




  • Mano "Garnier  BB "kremukas, kuris tinka kiekvienai dienai. Lengvai maskuoja odos trūkumus. Tačiau jau norėtųsi kažko naujo, nes šis kremas ne mano pirmasis.  Ką manote apie "Rasos BB"?
  • Ir Maybelline veido pudra. Seniai nenaudojau naujos pudros, nes kurį laiką naudojau tik BB kremuką, tad įsigijau šią pudrą ir esu labai ja patenkinta. Tad įsigijau šią pūdrą ir esu labai patenkinta. Lengvai tepasi, natūraliai atrodo.


  • Mylimiausias tušas. Bandžiau daug ir visokių, bet tai neatitiko mano lūkesčių ir pamačius gerą akciją čiupau . Esu tuo labai patenkinta. Jo šepetėlis storas, tai nevisoms merginoms gal patinka, bet man patogus ir tikrai juodas.

1.Antakių pieštukas iš "Catrice". Puikus. Labai patogu, kad yra šepetėlis, kuris sušukuoja antakius ir lengvai naudojamas pieštukas.

2. "Essence"  firmos pieštukai akims : rudas ir mėlynas , neišlieka ilgai, nes greitai nusitrina.
3. Maskuoklis paakiams iš "Loreal". Labai nepatinka. Matosi, kai pasitepu. Nevertas 30lt.
4. Juodas "Chanel" akių pieštukas, lengva sukurti padūmavusį akių makiažą.

  • Senai pirkti šešėliai, nes naudoju juos retai. Tai tikrai dar daug jų turiu. "Essence" firmos nude spalvos, tinkantys bet kuriam sezonui.




  • Vasariški šešėliai gavau dovanų. Paprasti.















  • Užėjau į Drogas parduotuvę,pamačiau spalvą ir įsimylėjau. Kreminiai šešėliai, lengvai tepasi, ilgai išlieka. 






  •  Iš "Avon" skaistalai. Labai natūralūs, gražiai dengiasi. Tik burbuliukai nuolat įstringa šepetėlyje, tai nepatinka.











  • Puikus "Catrice" firmos maskuoklis. Tikrai atitinka kainos ir kokybės santyki. Puikiai maskuoja, tačiau netinka paakiams, tik randeliams, spuogeliams.










  • Sausa pudra  iš "Bourjois". Nepatinka kvapas. Neįsigeria į odą, tad perbraukus servetėle veidą, ji lieka ant servetėlės. Na, man ji dengiasi nemaloniai. 


1. Bonjour Love "Čik čirik" lūpų šveitiklis. Rankų darbo. Skaniai kvepia, galima net valgyti. Savo darbą tikrai atlieka.

2. EOS balzamas lūpoms. Kokosinis. Iš pražių nepatiko, bet dabar patogus naudoti, ilgai išlieka ant lūpų, saldus.

3. Maybelline lūpdažiai. Žiemos metu būtina tepti ant lūpų pateptu vazelinu, nes yra sausi. Ilgai išliekantys. Spalvytes matote sekančioje nuotraukoje.


Na va, ir kosmetinė tuščia. Įrašas labai paprastas ir mergaitiškas. Lauksiu komentarų. Gal naudojate taip pat tą pačią priemonę, bet manote kitaip? Pasidalinkite savo patirtimi.
Iki susitikimų kitame įraše.

1 komentaras: