Decorated Christmas Tree

Ugnelė namuose - žvakė


Sveikos panelės, kaip laikotės? Ruduo buvo iš tiesų gražus, todėl tikiuosi kiekviena iš jūsų
turėjo progą juo pasidžiaugti. Tačiau ruduo yra ruduo ir orui tapus drėgnesniam, vėsesniam
ir pakilus vėjui , vis mažiau norisi išeiti į parką pasivaikščioti. Dauguma iš jūsų geria arbatą įsisukusios į pledą ir net neketina kišti nosies laukan. Kai esi namie norisi ne tik šiltos antklodės ar skanios kakavos puodelio, tačiau ir jaukumo. Vienas iš tokio vakaro mėgstamas dalykas be kurio rudens ir žiemos vakarai nėra tokie jaukūs - ŽVAKĖS.

Nei vienas apsilankymas parduotuvėje, nebūna toks, kad nepasižiūrėčiau žvakių akcijų ar bent nepauostyčiau.
Norėčiau su jumis pasidalinti savo žvakėmis šiam rudeniui ir patirtimi, kurios geriausios.
Ankščiau pirkdavau tik paprastas žvakes, kurias pauosčius,kvepia skaniai ir tu tinkiesi, kad visas tavo kambarys taip kvepės, DEJA kad ir kaip gaila, taip nėra. Taip pat pirkau žvakes brangesnes ir gražiuose indeliuose, kuriuos gali pritaikyti kažkam kitam, tai gi kvapas lygus 0, bent lieka gražus indelis. Ir galiausiai atėjo žvakių era"AIRWICK ".
Jos kvepia ne tik pauosčius, bet ir uždegus, jos gražios, tačiau - brangios. Paprastos ir modernios.
Esu išbandžiusi įvairias. Vienos iš mėgstamiausių keičiančios spalvą .
Dabar turiu šias :

Jos kvepia net nedegant. Visa mano spintelė kvepia šia viršuje esančia žvake.
Tai gi, bet kas kartą pirkti šias žvakes yra tikrai brangu, todėl atradau naują žvakių erą žvakės iš "Ikea".
Visi sakė, kad jos pigios ir kvepia nerealiai. Galvojau nesąmonė, žinau aš tas pigias žvakes,kvepia tik uostant. Ir pasirodo jie buvo teisus. Apsilankius "Ikea" įsigijau šias 2 žvakes, galvojau jei nekvepės bent gražūs indeliai liks, ir uždegus jas,visas kambarys pakvipo. O štai ir jos,mano atradimas :


Taip pat šiuo metu prieš šventes parduotuvė pasipildė naujomis žvakėms, jei norite pamatyti kviečiu pasižiūrėti čia

Ir paskutinis, bet ne prasčiausias, atradimas kuris tinka toms,kurios negali nusipirkti "Ikea" žvakių, o "AirWick" žvakėms nėra akcijos, yra puiki išeitis ir kvepianti 100proc. Tai štai daaaaam - aliejinės žvakės. Nusiperkate paprastų arbatinių žvakių, kokio norite kvapo aliejukų ir puikiai kvepia jūsų namai, ilgai naudojama ir verta dėmesio. Arba aliejuko įlašinkite į pačią žvakę.


Pastebėjau, jog žvakės, ypatingai dabar tampa "mados akcentu". Aš nesuprantu kam pirkti žvakę kuri kainuoja 70lt. Tik tam, nes tai mada? NESĄMONĖ. Merginos, nepasiduokite manijai, neišlaidaukite tik dėl tokių paveikslėlių kaip čia. Tikrai nemanau , kad verta. Be to šiuo metu "Maximoje" mačiau labai gražių žvakių, su žodžiais live, dreams ir panašiais žodeliais ar šiaip smulkmenėlėmis . Todėl tikiuosi priverčiau susimastyti ar verta tiek mokėti. Įkvėpiau įsigyti žvakių?
Ir gal but papasakosite, kokios žvakės Jūsų mėgstamiausios?
Iki, gražaus Lapkričio. ; *

9 komentarai:

  1. Sup. Iš apačios kylančios širdelės bei kreipinys įrašo pradžioje leido nusiteikti, kad įrašas tokiems kaip aš(vien jau dėl lyties) nėra skirtas. Bet pats įrašas tiko. Tikrai nebūčiau sugalvojęs įsigyti žvakę. Arba kam nors padovanoti žvakę. O dabar jaučiuosi informuotas apie tokią galimybę. Kas yra malonu. Patiko man.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labas, atsiprašau , bet apie mašinas nelabai išmanau, todėl ir kalbu man artimomis, moteriškomis, temomis. Ačiū , už komentarą , likau maloniai nustebinta ir susimasčiau , gal reiktu pakeisti kreipinį. {:

      Panaikinti
  2. Na, tos airwick zvakes toli grazu tikrai nera labai brangios. Bet 70 lt uz Yankee Candle zvake isleisti verta, kadangi jos nereaalios!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sveika, pagrįsk savo nuomonę, dėl ko vertos? Nes su mano išvardintomis , manau rezultatas tas pats. {:

      Panaikinti
  3. Labas. Labai patiko įrašas. :3
    Aš taip pat turiu airwick žvakę, persikų kvapo. Labai labai labai dievinu ją. Kvapas tobulas. Dar uždegus nesu, tačiau reikės pabandyti kada. :p
    Parašyk kokį nors tag'ą ar apie save kažką. :3

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labas {: yra įrašas "apie mane" skiltyje "apie mane" ;D O apie tag'us, kai užtagins būtinai turėsiu tokį įrašą.
      Persikų? Dar tokios nemačiau, bet esu telefone surinkus 3 airwik žvakių nuotraukas su kvapais, kuriuos noriu turėti, ir jie kvepia mmm... {{:

      Panaikinti
  4. Pas mane pilna namie žvakių, bet nieks jų nenaudoja! Haha:D O įrašas tikrai mielas.. :3
    P.s. ta tokia jazz stiliaus daina tavo blog'e taip nuramina ir pralinksmina!

    AtsakytiPanaikinti
  5. aš perku internetu rankų darbo žvakes, man patinka ir kaip jos išdega gražiai, ir kokį aromatą turi. šitos iš prekybos centrų nelabai man...

    AtsakytiPanaikinti