Decorated Christmas Tree

Man patinka kai lyja nes,

Tada galima šiltai sedėti namie ir žiūrėti gerus filmus be jokios sąžinės graužaties, kad neveiki ko nors labiau exciting.
Į balas galima pritupdyti ančių (Color me Katie)
Galima stebėtis griaustiniu su žaibu. 
Jie vis dar mane stebina.
Galima avėti spalvotus botus ir slėptis po gėlėtu skėčiu.
Mėgstu stebėti bėgančius lašus ant lango stiklo.
Nereikia laistyti sodo ar žolės.
Po lietaus atsiranda vaivorykštė.
Galiu džiaugtis, kad turiu stogą virš galvos, nes ne visiems taip pasisekė.
Galiu klausytis kaip lašai barbena į mano palangę.
Galiu užsiimti mielais dalykėliais, kaip kepti pyragus.
Ir apskritai LIETUS nuostabus po karštos vasaros dienos, ar kartais kai liūdna.
BET, svarbiausia visada be jokių išimčių, po lietaus pasirodo SAULĖ.
Ankščiau ar vėliau. (;

5 komentarai:

  1. Labai gražios mintys, iš tikrųjų, taip ir yra, reikia išmokti džiaugtis lietumi. Ypatingai rudenį...:)))

    Tiesa, matau, užsukai ir į mano blogą, tad kviečiu prisijungti prie mūsų rato ir tapti sekėja. Artėja Helovinas, ir pats metas savo skaitytojoms rengti giveaway konkursus :)))

    http://kanarele.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Džiugu, kad ir tu mane aplankei ir sudominau savo įrašais.
      Aš buvau greitesnė, ir vos aplankiusi tavo blogą, tapau tavo rato dalimi. O tave kviečiu tapti manojo. :) Gal kada, kažką nuveiksime kartu :P Tad iki pasimatymo, gražuole.

      Panaikinti
  2. True! Visi teiginiai yra labai teisingi . :)
    O aš tokia 'different' - nemėgstu lietaus... Bet! Po stipraus lietaus, mėgstu apsiavus 'botus' braidžioti giliose balose. ;3

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O man patinka dar labai stiprus lietus naktį, ir kai girdi kaip krenta lašai ant palangės, mane tai raminamai ir migdomai veikia. {:

      Panaikinti