Decorated Christmas Tree

Rugpjūčio pirkiniai

Sveikos. Šiandiena, esu matyt banali, kaip dauguma matytų blogų, bet man visada patiko pačiai smalsauti ką nusipirko kiti ir aš tikrai ne viena tokia smalsuolė, todėl norėčiau, pristatyti jums, savo šio mėnesio pirkinius. Tikrai neaprašinėsiu kiekvieno, jei kas sudomino rašykite komentaruose, nes aprašinėti kiek vieną "oi koks fainas, kaip man patinka" yra tuščiažodžiavimas. Pradėkime.

Papuošalai :
Visi papuošalai užsakyti ir gauti iš aliexpress.com
1. Kolje 7.78 Lt
2. Juodas kolje 4.55 Lt
3. Auskarai apie 4 Lt
4. Juodas laikrodis 10.25 Lt
5. Rudas laikrodis 10.35 Lt

Kosmetika:
1.Tušas "Maxfactor" su akcija 30 Lt (Visada perku "Maybelline" tušus, na bet norėjosi kažko naujo.Patinka guminis šepetukas)
2. "Loreal" maskuojamoji švytėjimo suteikianti priemonė.Paakiams, spuogeliams. Su akcija 30 Lt
3. "Sayoss" sausa šampūnas apie 13 Lt .
4. "Ganier", skystis nuvalyti akis.100 proc. rekomenduoju, mano jau antras buteliukas.
5. Nagų lakai "Golden rose" verti dėmesio. 7 Lt su akcija
6. "The Body shop" kūno sviestas, pirktas vinted.lt 27 Lt


Smulkmenos :
1. H&M firmos pūkams valyti 7 Lt
2. Arbatinukas "Ermitažas" 20 Lt
3. Telefonų įdėklai :
Triušiukas 11.05 Lt
Gėlėtas 4.84 Lt

Štai šio mėnesinio kai kurie daiktai, kuriuos pirkau. Visų jau ir nepamenu.
Iki susitikimo :)


6 komentarai:

  1. Kur pirkai dėkliukus? Labai gražus :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sveika, ačiū,pirkau aliexpress.com , nes Lietuvoje už tokią kainą nemanau, kad rastum ir dar ne iphonui.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Oj, kokie gražūs dėkliukai! O arbatinukas labai mielas! :33

    AtsakytiPanaikinti
  4. Hei! (:
    Nu va, dar vienas naujas blog'as kurį aptikau. Hehe :D
    Daiktai iš tiesų 'faini' :) Tik galėčiau pasakyti, kad išlaidauti mėgsti. Aš sau į metus tiek daiktų nusiperku. :D Hehe!
    P.s. jeigu jau pastebėjai, esu nauja tavo sekėja.

    AtsakytiPanaikinti
  5. Sveika, džiugu kad tau patiko mano daiktai. Jei skaitei "22 Faktai apie mane" turėjai suprasti , kad tikrai patinka pirkinėtis. Be to aš jau nebe maža mergaite, o dirbanti, todėl galiu save palepinti. :) Ir nemanau, kad perku labai brangius daiktus, taip pat einu ir į "Humanas".

    AtsakytiPanaikinti